19 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Uite apa, nu e apa!
Uite apa, nu e apa!
Acest lucru l-au simţit personal, când au deschis robinetele, locatarii celor trei blocuri cu 10 etaje ale Asociaţiei 501 din cartierul Dunărea pentru faptul că locuiesc la nivelele superioare se pare că le-a adus ghinion.
Problema ne-a fost semnalată recent de un cititor, şi anume Valeriu L., care locuieşte pe strada Oţelarilor, la etajul 10 al blocului E3 din Micro 20. „Vreau să vă semnalez o problemă care ne deranjează foarte mult pe noi, proprietarii de la nivelele superioare ale blocurilor din Micro 20. În fiecare noapte apa caldă şi rece sunt oprite şi asta de cel puţin două luni. De fapt nu există presiunea necesară pentru a ajunge şi la noi. Interesându-mă de cauză, am văzut că există o dispută a declaraţiilor între Apă Canal şi Electrica, prima motivând parametrii necorespunzători ai curentului electric. De asemenea, s-au făcut nişte promisiuni vagi de retehnologizare, efectuare de reparaţii sau investiţii pe viitor, dar nimic concret şi coerent”, ne-a scris  recent pe mailul trimis pe adresa redacţiei Valeriu L. Acesta ne-a povestit că problema dispariţiei apei de la robinete în cazul locuinţelor situate la ultimele etaje ale blocului în care locuieşte, şi anume E3, nu a apărut doar în acest an, acelaşi lucru întâmplându-se şi anul trecut, cam în aceeaşi perioadă. „Am înţeles că problema ar fi şi la alte blocuri care au zece etaje din cartier şi unde apa nu ajunge din cauza presiunii scăzute la ultimele etaje. Acum avem apă în condiţii normale, dar nu poţi şti niciodată ce te poate aştepta. Reprezentanţii asociaţiei au sunat la dispeceratul Apă Canal, unde li s-a spus că apa nu are presiune deoarece parametrii curentului electric nu ar fi corespunzători. Preşedintele asociaţiei a vorbit cu un reprezentant al Apă Canal, şeful de la punctul situat în zonă, care i-a spus că ar urma să se facă nişte investiţii în vederea retehnologizării. Nu ştim, sincer, pe cine să credem şi a cui este vina, dar nu ni se pare normal ca în fiecare an să păţim acelaşi lucru”, ne-a spus Valeriu L.
Administratora Asociaţiei de proprietari 501, din care face parte şi blocul E3, ne-a spus că reprezentanţii asociaţiei au făcut şi anul trecut diferite demersuri pentru rezolvarea problemei cu care s-au confruntat şi atunci. Locatarii se gândesc să depună şi o sesizare scrisă atât la Apă Canal, cât şi la Electrica Galaţi, în speranţa că vor primi un răspuns clar şi edificator legat de cauzele pentru care în ultimii doi ani se trezesc cu aceeaşi problemă pe cap. Şi nu doar pentru o zi, ci timp de două luni.
Faptul că locatarii au scăpat de această problemă nu i-a făcut decât să se bucure, dar oamenii au dorit să tragă un semnal de alarmă şi aşteaptă ca factorii responsabili să găsească soluţii pentru ca situaţia să nu se mai repete. Directorul general al Electrica Galaţi, Iulian Aramă, ne-a declarat că în niciun caz nu poate fi vina Electrica pentru faptul că presiunea apei ar fi scăzută. „Faptul că ar fi fost de vină parametrii curentului electric pentru faptul că apa rece avea presiune scăzută şi nu mai ajungea nici la ultimele etaje pot să vă spun că sunt nişte poveşti”, ne-a declarat directorul Electrica Galaţi.

Articole înrudite