06 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Mărcile Renault, Volkwagen şi Opel au înregistrat, în septembrie, cele mai importante creşteri în ceea ce priveşte vânzările în România, cu procente cuprinse între 9,71 şi 85,68%, în timp ce înmatriculările de maşini noi au fost de 8.390 unităţi, în scădere cu 19,2 la sută faţă de luna iulie 2010, şi cu 2,50 la sută sub valoarea din septembrie 2009, relevă datele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
În intervalul ianuarie - septembrie 2010, în România au fost înmatriculate 62.348 unităţi, în scădere cu 29,67% comparativ cu intervalul similar din anul precedent, când se raportase 88.645 înmatriculări maşini noi.
Potrivit sursei citate, în septembrie, înmatriculările Opel au crescut cu 86,68% (700 unităţi), Volkswagen - cu 36,82% (654 unităţi), iar pentru Renault cu aproape 10% (599 unităţi).
Tot în septembrie a.c, vânzările Nissan şi Seat au crescut cu peste 100%, în timp ce în cazul Chevrolet şi Peugeot - cu peste 60%.
Marca autohtonă de automobile, Dacia, a înregistrat o diminuare de 9,07%, în septembrie, până la 1.784 unităţi, dar s-a menţinut pe primul loc în privinţa cotei de piaţă.
Cele mai rare mărci comercializate în România au fost, în septembrie: Saab (trei unităţi), Ferrari, Jaguar, Lexus şi Smart (câte două exemplare) şi Aro, Daewoo, GMC, GWM şi Lada (câte o unitate).


Articole înrudite